Hledejte v chronologicky řazené databázi studijních materiálů (starší / novější příspěvky).

Literatura

Literatura.
1. Bauman Z.(1999): Globalizace, Mladá fronta, Praha,157 s.
2. Bertrand Y. (1998): Soudobé teorie vzdělávání, Portál, Praha, 247 s.
3. Bičík I. et.al.(2001): Zeměpis – katalog požadavků ke společné části maturitní zkoušky v r. 2004 Návrh pro veřejnou diskusi. CERMAT, MŠMT, Praha, 16 s.
4. Hampl M.(1971): Teorie komplexity a diferenciace světa, se zvláštním zřetelem na diferenciaci geografickou, Univerzita Karlova, Praha
5. Hynek A. (2002): Výzvy helsinského sympozia pro české geografické vzdělávání, in. Sborník Vzdělávání zeměpisem, ČGS, Katedra geografie, PF UJEP, Ústí nad Labem, 89 s.
6. Koukolík F.(2002): České otázky v roce 2001, in. Josefu Švejkovi je 30 milionů let, MAKROPULOS, Galén, Praha, 321 s.
7. Maier G. Tödtling F. (1997): Regionálná a urbanistická ekonomika, ELITA, Bratislava, 237 s.
8. Meadowsová D.H. Meadows D.L. Randers J (1995): Překročení mezí, Praha. 319 s.
9. Pike G. Selby D. (1994): Globální výchova, Grada, Praha, 416 s.
10. Pasch M. a kol.(1998): Od vzdělávacího programu k vyučovací hodině, Portál, Praha
11. Paulov J.(1980): Zeměpis pro I. ročník gymnázií II. část, SPN, Praha,
12. Řezníčková D. : Otázky a úlohy v hodinách zeměpisu, in.Geografické rozhledy, Ročník 12, 1/2002-03
13. Schumacher E. F. : (2000) Malé je milé, Doplněk,Brno, 284 s.
14. Toffler A, Tofflerová H,(2001): Nová civilizace, Dokořán, Praha, 125 s.
15. Vencálek J. (2000): Je „region“ opravdu novým fenoménem v učebnicové tvorbě 90. let? in.Učebnice geografie 90.let, Sborník mezinárodní konference, Přírodovědecká fakulta, Ostrava 218 s.
16. Internetové zdroje:
o http://www.2.dti.gov.uk/ost/ostbusiness/gen.html
o http:// www.undp.org/hdr2000/home.html(2000)
o http://www.worldbank.org/depweb/english/teach.html
o http://www.peacecorps.gov/wws/lessons/grade10.html
o http://www.bennet.karoo.net/map.html

Žádné komentáře:

Okomentovat