Hledejte v chronologicky řazené databázi studijních materiálů (starší / novější příspěvky).

Obsluha v ubytovacích zařízeních a dopravních prostředcích

Room- servis ( na hotelovém pokoji )
Podle úrovně a kapacity hotelu může být etážová služba organizována třemi způsoby:
1. V hotelích s menší ubytovací kapacitou je etážovou obsluhou pověřeno středisko, ve kterém se podávají snídaně.
2. V ubytovacích zařízeních střední velikosti (od 200 do 500 lůžek zejména ve čtyř- a pětihvězdičkových pokojích) je etážová služba zajišťována 12, 16 hodin i více denně z přípravny.
3. Ve velkých mezinárodních hotelích (nad 500 lůžek) tuto službu vykonává speciální pracoviště s nepřetržitým provozem.
Způsoby objednání hosta:
• pomocí visačky, kterou vyplní nebo na ni zaškrtne dle svého přání, visačku zavěsí na kliku dveří svého pokoje, většinou se používá k objednání snídaně
• telefonicky si jídla a nápoje objedná na dispečinku etážové služby
• osobně v recepci
• osobně u etážového číšníka

Žádné komentáře:

Okomentovat