Hledejte v chronologicky řazené databázi studijních materiálů (starší / novější příspěvky).

Postup plánování

Postup plánování
Postupujeme podle těchto bodů:

a) uvědomování si příležitostí z hlediska trhu, konkurence, přání zákazníka, silných stránek firmy, slabých stránek firmy (příležitost) /lidé něco potřebují, tak to budeme vyrábět, třeba obchod s konfekcí –oblečení)

b) stanovené cíle – postavit prodejnu s konfekcí(cíl)

c) vývoj předpokladu tzn. v jakém prostředí budou naše plány realizovány, jaké budou daně vstup do EU

d) určení alternativních postupů tzn. ujasníme si ty nejslibnější alternativy pro dosažení našich cílů (jak tomu dospět- pronajmout barák, nebo ho postavit v zeleni)

e) hodnocení alternativních postupů hodnocení z hlediska ekonomického a možnosti realizace

f) výběr postupu

g) formulování odvozených plánů jde např. o tyto plány: plán nákupu mat., plán nákupu zařízení, plán
výnosů, plán nákladů (reklama)

h) numerizování plánů podle rozpočtu - číselně vyjádříme plány pomocí rozpočtu

Žádné komentáře:

Okomentovat