Hledejte v chronologicky řazené databázi studijních materiálů (starší / novější příspěvky).

Zasílání tiskových zpráv e-mailem 2.

Zasílání tiskových zpráv e-mailem 2.

- v případě, že podnik hodlá zveřejnit důležité informace v tiskových médiích, které mají delší periodu vydávání (např. měsíc), je potřeba respektovat termín uzávěrky, v opačném případě se informace dostane do periodika v dalším období a zpráva přestává být aktuální,
- pokud je novináři zaslán PR e-mail, existuje jen minimální pravděpodobnost, že jej nedostal.

Není vhodné následně novináře upomínat, případně žádat odpověď,
- před zasláním PR e-mailu je vhodné si zkontrolovat, zda daný novinář, kterému je zasílán, v redakci ještě pracuje,
- používání e-mailů ke komunikaci s novináři je vhodným nástrojem, zejména v případě, že zadavatel nemá zájem budovat s novináři nadstandardní vztahy,
- v komunikaci s novináři je lépe být formální a konzervativní než familiární.

Žádné komentáře:

Okomentovat