Hledejte v chronologicky řazené databázi studijních materiálů (starší / novější příspěvky).

Placená forma e-mailové reklamy


Placená forma e-mailové reklamy.


E-mailovou reklamní kampaň je možné nakoupit u „neutrální osoby“, tj. u agentury. Proces realizace vychází z procesu realizace klasických reklamních kampaní:
- stanovení cílové skupiny, která je dána databází e-mailových adres. Můžeme vydělit 2 základní cílové skupiny:

- cílová skupina uživatelů freemailů. Je široká i obsáhlá na počet lidí, ale ne všichni mají zájem si e-mail vyzvednout a přečíst,
- cílová skupina příjemců newsletterů. Má menší počet lidí, ale ti mají zájem si e-mail vyzvednout a přečíst.

Tato skupina je cenná svým jasným zaměřením,
- stanovení rozpočtu, který vychází:

- z počtu odeslaných e-mailů – cena vychází z jednotky za jeden odeslaný e-mail,
- z velikosti reklamního e-mailu, při větším rozsahu se aplikuje systém příplatků,
- z charakteru e-mailu – zda jde o plný e-mail nebo o vsuvku, která je levnější,
- z výběru cílové skupiny,
- vytvoření textu reklamního e-mailu,
- zabezpečení kontroly provedení (tj. ověření, kolik uživatelů si tento e-mail vyzvedne – přečtení nelze kontrolovat, vyzvednutí ano),
- stanovení data spuštění.

Žádné komentáře:

Okomentovat