Hledejte v chronologicky řazené databázi studijních materiálů (starší / novější příspěvky).

Podpora prodeje směrem ke spotřebitelům

Podpora prodeje směrem ke spotřebitelům

Tato podpora má 3 základní cíle:

- přimět spotřebitele k první koupi, a tím změnit jeho preferenci značky,
- zahrnout spotřebitele výrobkem, tzn. přimět spotřebitele ke zrychlení nákupní doby, hromadění zásob nebo zvýšené spotřebě,
- vytvořit kontinuitu nákupu, což znamená přesvědčit zákazníka, aby kupoval stále stejnou značku výrobku, budováním loajality zákazníka.

Spotřebitelská podpora prodeje v prostředí Internetu respektuje základní principy tradiční podpory prodeje. Jde o začlenění nástrojů podpory prodeje do světa virtuálního. Nástroje podpory prodeje, které jsou využívány v nevirtuálním světě, lze převést v podstatě všechny na Internet.

Při rozhodování o volbě nástrojů musí marketingoví pracovníci respektovat zejména cíle, vycházející z marketingové strategie podniku, cílovou skupinu a charakter produktu.
Pro popis tradičních nástrojů podpory prodeje jsou využity charakteristiky dle P. Kotlera.

Žádné komentáře:

Okomentovat