Hledejte v chronologicky řazené databázi studijních materiálů (starší / novější příspěvky).

Reklama na Internetu 1.


Reklama na Internetu
1.

Hlavním cílem reklamy na Internetu je, stejně jako při využití klasických médií, ovlivnit nákupní rozhodování potenciálních zákazníků. Reklama na Internetu se bude lišit od klasické reklamy tím, že je více interaktivní. Kliknutím na reklamní proužek může návštěvník WWW stránek získat více informací, dokonce si může přímo na reklamní ploše produkt objednat.

Vlivem vyspělých technologií může být Internetová reklama lépe cílená než klasická reklama, má větší možnost oslovit cílové segmenty trhu. V souvislosti se specifiky Internetové reklamy řeší marketingoví odborníci, kam přesně zařadit Internetovou reklamu. Většina z nich se shoduje v názoru, že u Internetové reklamy jde o prolínání klasické reklamy s přímým marketingem. Je schopna oslovit velké množství lidí a přitom velmi cíleně.

Žádné komentáře:

Okomentovat