Hledejte v chronologicky řazené databázi studijních materiálů (starší / novější příspěvky).

Obsah webové prezentace podnikatelského subjektu

Obsah webové prezentace podnikatelského subjektu

Po technickém zabezpečení je nutné vytvořit návrh vlastní koncepce webových stránek. Principy tvorby WWW stránek publikovalo několik autorů, jako nejpřehlednější a komplexní se jeví desatero tvorby Internetové prezentace podle P. Palána, které poskytuje vodítko pro logický postup vlastní tvorby i udržování.

1. Identifikace cílového publika.
2. Určení cílů prezentace.
3. Návrh relevantního obsahu ve vztahu k bodům 1 a 2.
4. Vizuální úprava vzhledem k bodům 1 – 3.
5. Koncepce takové struktury stránek, která odráží požadavky zákazníka.
6. Vytvoření závěrečné akce.
7. Realizace slibů na stránkách učiněných.
8. Zajištění nástrojů pro kontinuální monitoring a analýzu požadavků návštěvníků stránek.
9. Definování měřítek pro hodnocení úspěšnosti stránek.
10. Pravidelná aktualizace všech údajů a revize funkčnosti.

Obsah a struktura prezentace vždy vychází z komunikační strategie společnosti a komunikační strategie pro Internet. Nelze proto stanovit univerzální šablonu, podle níž by bylo možno prezentaci mechanicky vytvořit. Každý návrh je individuální pro danou společnost v závislosti na cílovém publiku a v neposlední řadě na představivosti a kreativitě tvůrců. Přesto je pro ilustraci uvedeno konkrétní schéma jako jedna z nespočetných variant.

Cílem je stanovení záchytných obsahových bodů a jejich náplně, nikoli vypracování pevně dané struktury webu podnikatelských subjektů.

Žádné komentáře:

Okomentovat