Hledejte v chronologicky řazené databázi studijních materiálů (starší / novější příspěvky).

Obecná pravidla pro e-mailovou komunikaci 2.

Obecná pravidla pro e-mailovou komunikaci 2.

- e-mailová adresa bývá obvykle zveřejněna i mimo Internet – na vizitkách, v tištěném katalogu, proto by měla být e-mailová adresa neměnná - při komunikaci mezi podnikatelskými subjekty není vhodné užívat freemailové služby (např. post.cz)

- obecné e-mailové adresy (např. info@firma.cz) mají rovněž své opodstatnění. Mohou existovat paralelně s adresami zaměstnanců. Je to z toho důvodu, kdy zaměstnanec odejde z podniku a komunikace s ním přestane fungovat, lidé obvykle volí komunikaci prostřednictvím obecného e-mailu

- výhodné je nastavit automatické odpovědi v e-mailové komunikaci. Nesmí se však zapomínat na komunikaci s odesílateli - při zasílání e-mailových zpráv je důležité uvádět vhodný předmět zpráv - každý e-mail by měl obsahovat reklamní vsuvku, ve které bude obsažen odkaz na WWW stránky.

Žádné komentáře:

Okomentovat