Hledejte v chronologicky řazené databázi studijních materiálů (starší / novější příspěvky).

K optimalizaci sortimentu jsou nutné 3 druhy údajů

Informace týkající se loajality, exkluzivity a zastupitelnosti kategorie
Údaje týkající se prodeje
Interní data prodejce

Definice kategorie
Které produkty utvářejí kategorii?
Jaké potřeby zákazníka uspokojuje?
Jakou roli hraje kategorie pro zákazníka? (určení výhody, preference, sezónnost)

Definice zákazníka
Který zákazník nakupuje kategorii?
Proč ji nakupuje?
Kdy ji nakupuje?
Kde ji nakupuje?
Co z té kategorie nakupuje?

Měření výkonů
Jak se budou měřit výsledky?
Jak se mohou kvantifikovat?

1. SPACEMAN STORE SUITE

Vizuální systém optimalizace regálů – vytvořený za účelem poskytování podpory při vytváření a hodnocení plánogramů. Plánogram je graf rozvržení umístění určitého sortimentu produktů v regále. Nabízí optimální propočet zásob, podnikohospodářském analýzy, jakož i zdokonalenou metodu týkající se informací, manipulace a automatizace.

Žádné komentáře:

Okomentovat