Hledejte v chronologicky řazené databázi studijních materiálů (starší / novější příspěvky).

2. PROGNÓZA SPOTŘEBNÍHO CHOVÁNÍ OBYVATEL EVROPSKÉHO REGIONU

1. SKUPINA

s největšími spotřebními výdaji: Skandinávie , Anglie (bez Skotska), Německo, Belgie, Lucembursko, NL, Švýcarsko, S a Z Francie


2. SKUPINA

S Portugalsko, Španělsko, J Francie, S Itálie


3. SKUPINA

J Evropa, J Portugalsko, J Španělsko, J Itálie, Řecko


4. SKUPINA

Polsko, česko, Slovensko, V Německo


Ý Obecné charakteristiky Eurospotřebitele v oblasti stravovacích, nákupních zvyklostí (dle Agentury AC Nielsen - výzkumná studie)


Globalizace v obchodě - proces objektivně řízený zákazníkem

- 3 úrovně dopadů globalizace : zákazník, obchod, výroba


Pražská, Jindra: Obchodní podnikání, retail management

Žádné komentáře:

Okomentovat