Hledejte v chronologicky řazené databázi studijních materiálů (starší / novější příspěvky).

Právní otázky jednotného trhu EU

· Pravidla evropské obchodní společnosti sjednocují fungování obchodní společnosti po celé EU dle jednotného souboru pravidel - dohoda Rady o stanovách Evropské obchodní společnosti

· Směrnice o zapojení zaměstnanců - informovanost pracovníků o hlavních událostech ve firmě

· Platnost - předpoklad od r. 2004


Globalizace - spotřebitel

· Globální nabídka vede ze strany zákazníků k náročnějším požadavkům na produkt a komplexnímu řešení jejich problému

· Problematika orientace na zákazníka - tvorba samostatné oblasti managementu (informační systémy na podporu vztahů k zákazníkům - CRM - customer relationship management)


1. PROGNÓZA SPOTŘEBNÍHO CHOVÁNÍ OBYVATEL EVROPSKÉHO REGIONU


1. SKUPINA

s největšími spotřebními výdaji: Skandinávie , Anglie (bez Skotska), Německo, Belgie, Lucembursko, NL, Švýcarsko, S a Z Francie


2. SKUPINA

S Portugalsko, Španělsko, J Francie, S Itálie


3. SKUPINA

J Evropa, J Portugalsko, J Španělsko, J Itálie, Řecko


4. SKUPINA

Polsko, česko, Slovensko, V Německo


Ý Obecné charakteristiky Eurospotřebitele v oblasti stravovacích, nákupních zvyklostí (dle Agentury AC Nielsen - výzkumná studie)


Globalizace v obchodě - proces objektivně řízený zákazníkem

- 3 úrovně dopadů globalizace : zákazník, obchod, výroba


Pražská, Jindra: Obchodní podnikání, retail management

Žádné komentáře:

Okomentovat