Hledejte v chronologicky řazené databázi studijních materiálů (starší / novější příspěvky).

o Úzce specializované prodejny

– úzký a hluboký sortiment, specializované služby, vysoké ceny, vysoké nároky na kvalifikaci, odbornost personálu, design interiéru
- Lokalizace: městské centrum, regionální střediska

- Sortiment: značkové výrobky(kosmetika, auta…)



Hlavní typy MO jednotek
Smíšené prodejny potraviny a nepotravinářské zboží s širokým a mělkým sortimentem, zboží denní potřeby, malá frekvence poptávky, vysoké náklady a ceny vyšší. Lokalizace: ve venkovském prostoru, na okraji měst
Supereta – samoobsluha potravin, základní druhy nepotravin. zb. Denní potřeby, nízká docházková vzdálenost. Prodejní plocha 200 – 400 m2. Lokalizace nádraží, hřiště, podchody, odpočívadla dálnic, čerpací stanice
Supermarkety – velkoprodejna – plný sortiment potravin a zákl. druky nepotr. zb., samoobslužná forma prodeje, parkovací možnosti. Prodejní plocha: nad 400 m2 , horní hranice se pohybuje od 1200 – 1500 (resp. 2500) m2 . Sortimentní počet druhů : 6 – 10 tis. – převaha potravin Lokalizace: základní až centrální vybavenost, součást obchodních domů, regionálních nákupních center, dopravních uzlů, parkovací místa

Žádné komentáře:

Okomentovat