Hledejte v chronologicky řazené databázi studijních materiálů (starší / novější příspěvky).

Základní pravidla a techniky obsluhy

1. Obsluhující vykonává přípravné práce v civilní oděvu a bílém plášti
2. Do pracovního oblečení se převléká při otevření střediska
3. Obsluhující svým zjevem reprezentuje nejen sebe ale i firmu, proto musí být oblečení čisté a udržované
4. Obsluhující má k dispozici náhradní oblečení pro případ nehody + jehlu a nit
5. Obsluhující používá vlastní pracovní pomůcky
6. Host přichází do uklizeného, příjemného prostředí
7. Stůl ke kterému si host usedá musí být čistý nebo prostřený
8. Založené příbory a sklenky musí být bezvadně čisté
9. Sůl a pepř musí být doplněny
10.V případě polití nebo znečištění ubrusu provedeme zaflekování nebo ubrus vyměníme
11.Pokud polijeme hosta je naší povinností uvést jeho oděv do přijatelného stavu, případně uhradit škodu
12.Na stole nesmí chybět výzdoba - květina
13.Hosta zdravíme jako první
14.Chováme se vstřícně a mile, host nesmí získat dojem, že je nežádoucí
15.V hostovi se snažíme vzbudit pocit že je ten nejdůležitější host, byť jím není
16.Do 2O vteřin po usednutí hosta musíme navázat první kontakt
17.Ve vyšších skupinách je host uveden ke stolu pracovníkem
18.JL předkládáme z pravé strany otevřený
19.Odložený JL signalizuje, že host má již vybráno
20.Při přebírání objednávky u stolu hosta nepospícháme a každého hosta evidujeme odděleně

Žádné komentáře:

Okomentovat