Hledejte v chronologicky řazené databázi studijních materiálů (starší / novější příspěvky).

Základní pravidla a techniky obsluhy - pokračování

21.Objednávku zapisujeme zřetelně, abychom s v ní později vyznali
22.Po převzetí objednávky poděkujeme, provedeme evidenci na pokladně, doručíme pokladní lístky na jednotlivá střediska a snažíme se o co nejrychlejší vyřízení objednávky a alespoň část servírujeme ihned ( aperitiv, polévku)
23.Před provedením servisu doložíme potřebný inventář, kontrolujeme čistotu inventáře a úplnost prostření
24.Nápoj objednáváme až po objednání jídla
25.Stůl obsluhujeme najednou z pravé strany
26.Při servisu signalisujeme svoji přítomnost, aby nám host nenadálým pohybem ruky či těla nezpůsobil škodu
27.Při pobytu hosta udržujeme přátelskou konverzaci na obchodní bázi, nevnucujeme se
28.Talíře a sklenice klademe emblémem nebo ryskou k hostovi na pravou stranu
29.Pečivo je v košíku překryté ubrouskem
30.Pečivo by mělo být k dispozici po celou dobu, sklízíme při podávání moučníku
31.Pečivový talířek se zakládá na levou stanu na úroveň vidličky
32.Saláty se zakládají na levou stranu
33.Kompoty se zakládají na pravou stranu
34.Přílohy se zakládají na levou stranu
35.Nápoje se kladou na pravou stranu
36.Během provozu dbáme na teplotu místnosti a odvětrávání
37.K minutkov7m pokrm;m dokládáme menážku
38.K drůbeži a rybám zakládáme desertní talířek na kosti
39.K pokrmům, které host konzumuje rukama podáváme fingerbowli nebo hygienický ubrousek

Žádné komentáře:

Okomentovat