Hledejte v chronologicky řazené databázi studijních materiálů (starší / novější příspěvky).

Analýza konkurentů

1. Konkurence mezi Klinikami
Jedná se o konkurenci mezi již existujícími a zaběhlými klinikami.
V tomto případě se klinika nachází v regionu, kde je celkem 626 634 obyvatel (Jihočeský region). V tomto regionu existuje další jedna klinika – Gemini provozující stejné zákroky. Tedy v jednom regionu je poměrně velká konkurence, proto se může klinika zpočátku spoléhat na stálé pacienty z jiných už zaběhlejších klinik z ostatních regionů.

2. Hrozba vstupu nových firem
Tato hrozba spočívá v tom, že by na trh mohl vstoupit nový subjekt, které by prováděl stejné operační zákroky. V současné době není známo, že by nějaká nová firma měla zájem vstoupit na tento trh, ani zde není vyvíjen tlak ze strany již zavedených klinik, které mají své pozice. Tato hrozba je nepravděpodobná.

3. Obchodní síla dodavatelů
Jelikož klinika má stálé dodavatelé, kteří dodávají zařízení do ostatních klinik v jiných regionech, není o dodavatele nouze.

4. Obchodní síla kupujících
I když měla klinika velké náklady na vznik, musí se přizpůsobit konkurenci jak cenově, tak i nabízenými službami. Prosadit se však chce lepší kvalitou a nabízenými službami a dobrý jménem kliniky.


Podporujeme:

Kosmetika a líčení Brno

Lepení, barvení a prodlužování řas

Love Moon - aniontová intimní hygiena pro ženy

Dětské pleny

Trvalá epilace Brno

Neinvazivní liposukce

Omlazení obličeje

Léky, vitamíny, kosmetika, zdravá výživa

Zdravotní matrace

Žádné komentáře:

Okomentovat