Hledejte v chronologicky řazené databázi studijních materiálů (starší / novější příspěvky).

Za čtvrté:

- dospívající mládež telefonuje.Souvisí to s tajemným poutem, které je k sobě váže a nutí, aby jedli všichni stejné pokrmy, aby chodili v tlupách, stáli v hloučcích a udržovali mezi sebou neustále spojení.V jednotě je naše síla - jinak je všechno samé učení.Nic nevyřešíte tím, že si zařídíta dva telefony."Pánové, dva telefony!" zvolali přátelé Anky a Janky a obsadili oba.

Za páté: dospívající mládež miluje jízdu autem - pokud možno rodinným.K dosažení cíle se uchyluje k metodě stokrát nic umořilo osla, k přívětivým lžím a slzavému mlčení.Pokusíte-li se domluvit nebo vysvětlit, vždycky to nad vámi vyhrají.Nejmenší odpor jsou schopni klást veselému, přívětivému, neosobnímu ne."

Čím obecně charakterizujeme toto dynamické období - pubertu a adolescenci?

Nápadným biologickým zráním a neméně nápadným psychosociálním vývojem.

3.2. Činnosti člověka

3.2.1. K pojmu činnost v psychologii

V běžném jazyce se užívá slova činnost ve velmi širokém významu.V jakých souvislostech ho používáte vy?Uveďte několik významových spojení, ve kterých je slovo činnost obsaženo.

V lidských činnostech probíhá vzájemné působení člověka a prostředí.

Žádné komentáře:

Okomentovat