Hledejte v chronologicky řazené databázi studijních materiálů (starší / novější příspěvky).

Špičkový osobní výkon

Špičkový osobní výkon

Jsem absolutně přesvědčen, že tuto stránku čtou lidé, kteří vědí, jaký je rozdíl mezi "dobré" a "nejlepší". Právě ti mi potvrzují, že existuje několik základních otázek, které když si položíte - zaměří vaši pozornost na nejlepší věci. Když se vám podaří zorganizovat si podle toho i vaši práci, budete nejen produktivnější, ale současně budete rozvíjet vaše vlohy, dary a talenty, které vám pomohou postupovat ještě rychleji než kterýkoliv jiný kolem vás. Pokud se přinutíte si položit tyto otázky každý den, pak jste v klubu těch nejlepších:

1.otázka: Co mě nejvíce inspiruje dnešní den?

Která činnost mě fascinuje, naplňuje, dělá spokojeným a šťastným ...?

2.otázka: Která hlavní aktivita mě přivede blíže k mému cíli?
Je jasné, že výsledky jsou důležité. Za tuto oblast převezměte konkrétní odpovědnost. Je to něco hmatatelného, konkrétního, měřitelného. Důležité upozornění: Pokud to neuděláte vy, tak to neprovede nikdo jiný.

3. otázka: Jaké cvičení mi dnes dodá energii?
"Cvičení" je aktivita, pohyb - nejen fyzicky ale i mentálně.

4.otázka: Co konkrétně jsem se dnes naučil a pomohlo mi to v osobním pokroku?
Ponaučení z dnešní zkušenosti ...

5.otázka: Jak využiji v tomto okamžiku svůj čas co nejprospěšněji?
Když upřímně odpovíte na tuto otázku - a vaše zaměření bude v souladu s vaší aktivitou, objevíte klíč k vysoké produktivitě.

Schopnost soustředit se celou svou myslí na úlohu, která má pro vás největší hodnotu, je skutečným měřítkem vaší sebekázně a sebeovládání.

Žádné komentáře:

Okomentovat