Hledejte v chronologicky řazené databázi studijních materiálů (starší / novější příspěvky).

Požadavky na pracovníka ve veřejném stravování (kritéria na vedoucího pracovníka)

Pracovník:Sangvinik + flegmatik.
Vlastnosti jsou: pevná vůle, charakter, poctivost, sebeovládání, takt, vstřícné chování, inteligence, smysl pro humor.
Fyzické- manuální zručnost, správné držení těla, chůze, nácvik mimiky. Odborník, vzdělávat se, jazyky.
Vzdělávat se v politice, zeměpisu, zvyky, náboženství, místopis, historie, kultura.
Znalosti -technika obsluhy, receptury.
Návyky: hygiena, čistota oblečení, úprava zevnějšku = důvěra.
Chování: postižení = pomoc, nabídnout, nevnucovat se. Malé děti = polštářek, dětský JL - pokud není domluvit v kuchyni náhradu. Hluční hosté= důrazně upozorníme hosty na hluk - zaplatí-odejít. Starší a nerozhodní lidé = pomoc při výběru, doporučení.
Top menegment hotelu
Generální ředitel- VŠ, ekonom, právník. Jazyk 2 světové jazyky písmem a slovem.
Náměstci sekretariátu- Řídí stravovací úsek: VŠ, cestovní ruch, technický úsek: ČVÚT, jazyky, ekonomický úsek: VŠ ekonomická, náměstek pro část ubytovací:VŠ ekonomická, obchodní ředitel
Provozní pracovníci
Ve směnách řídí chod stravovací části hotelu, SŠ, jazyk. Ručí za správný chod všech stravovacích středisek. Vyřizují stížnosti hostů, ručí za dodržování požárních a bezpečnostních přepisů a dodržování receptur a cenovou politiku.

9. Míšené nápoje (dělení)

tato otázka není vypracovaná

Žádné komentáře:

Okomentovat