Hledejte v chronologicky řazené databázi studijních materiálů (starší / novější příspěvky).

B) Ve směru sever -jih:

- Berlín - Praha - Budapešť - Bělehrad - Balkán
- Milán - Benátky - Vídeň - Varšava.
C) další významná spojení:- Drážďany - Vratislav - Krakov
- Berlín - Praha - Vídeň
- Norimberk - Praha
- Praha - Varšava
Pozn.: Z uvedeného přehledu ale vyplývá, že ve směru západ - východ vedou hlavní směry mimo naše území. Naopak některá spojení využívají nejen trati Česká Třebová - Pardubice – Praha, ale i jiných úseků.
Prvořadým cílem našich železnic pro zvýšení kvality dopravy v současnosti je především rychlá rekonstrukce tratí pro zvýšení traťové rychlosti na 140 - 160 km/hod. Při návrhu hlavních směrů budoucí rekonstruované železniční sítě byly proto posuzovány jak hlavní směry mezinárodní, tak i vnitrostátní přepravy. Na základě vyhodnocení všech zpracovaných studii bylo rozhodnuto o upřesnění modernizace stávajících tratí, ležících na následujících mezinárodních železničních koridorech:
1. (Německo) - Děčín - Praha - Česká Třebová - Brno - Břeclav - (Rakousko)
2. (Rakousko) - Břeclav - Přerov - Petrovice u Karviné - (Polsko) + odbočná větev Česká Třebová - Přerov
3. (Německo) - Cheb - Plzeň - Praha - Olomouc - Ostrava - (Slovensko)
4. (Německo) - Děčín - Praha - Veselí nad Lužnicí - Horní Dvořiště - (Rakousko).

Žádné komentáře:

Okomentovat